Διαχείριση Ξενοδοχείου
hotel-management
- Ανακαίνιση Καταλύματος
- Διαχείριση Υποδομών
- Οργάνωση & Διαχείρηση Προσωπικού
- Διαχείριση Κρατήσεων
- Συμβουλευτική Υποστήριξη
Παροχές Υπηρεσίας
Αίτημα Ενδιαφέροντος
Συχνές Ερωτήσεις
Σε ποιες περιοχές παρέχεται η υπηρεσία της Διαχείρισης Ξενοδοχείου;
Η Βασική Διαχείριση παρέχεται σε όλη την Ελλάδα και τη Κύπρο.
Τι πρέπει να κάνω για να καταχωρίσω το κατάλυμά μου;
Η υπηρεσία της Διαχείρισης Ξενοδοχείου είναι πολύ ειδική. Παρακαλούμε καλέστε μας για να συζητήσουμε τις δυνατότητες που υπάρχουν.
Πόσο πρέπει να ασχολούμαι με το κατάλυμα μου;
Η υπηρεσία μειώνει την απασχόληση σας στο ελάχιστο δυνατό.
Πως μπορείτε να βοηθήσετε με την αύξηση της πληρότητας του καταλύματός μου;
Η ομάδα μας διαθέτει όλη την υλικοτεχνική υποδομή και τις γνώσεις με στόχο να πετύχει τη μέγιστη προβολή και πληρότητα του καταλύματος σας. Είναι σημαντική η διάθεση του καταλύματος σας σε διάφορες πλατφόρμες χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργασία για την ορθότερη προβολή του. Επίσης, φροντίζουμε ώστε τα καταλύματα να είναι άμεσα προβεβλημένα και προσβάσιμα σε υποψήφιους πελάτες με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.
Ποιες είναι οι διαδικασίες για την πληρωμή μου;
Ο τρόπος πληρωμής του ιδιοκτήτη ενός καταλύματος ποικίλει ανάλογα με την φύση της συνεργασίας του με την AirHost καθώς και με τις πλατφόρμες τις οποίες υπάρχει συνεργασία.
Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά και να φροντίσουμε για την άμεση εξόφληση όλων των κρατήσεων σας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κατάλυμα μου για εμένα εφόσον συνεργαζόμαστε;
Φυσικά! Η φύση της βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι πως οι ιδιοκτήτες επιλέγουν να διαθέτουν τα καταλύματα τους προς ενοικίαση όταν αυτοί δεν τα χρησιμοποιούν. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ακίνητο σας για ιδία χρήση εφόσον δεν υπάρχει ήδη επιβεβαιωμένη κράτηση σε αυτό. Σε περίπτωση που υπάρχει ήδη επιβεβαιωμένη κράτηση, δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να εγγραφεί το κατάλυμά μου στην TinosHost;
Χρειαζόμαστε κάποιες βασικές πληροφορίες για το κατάλυμά σας, όπως φωτογραφίες, περιγραφή και τις ανέσεις που προσφέρετε. Η ομάδα μας θα αναλάβει την καταχώριση και την προώθηση.
Ποιες είναι οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες διαχείρισης;
Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες διαχείρισης αναφέρονται στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια πληρέστερη προσφορά σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις;
Η εταιρεία μας δεν αποκρύπτει χρεώσεις που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση του καταλύματος σας. Φροντίζουμε να σας ενημερώνουμε εξ’αρχής για το κόστος των υπηρεσιών μας ενώ κατά την υπογραφή του συμβολαίου διαχείρισης όλα τα κόστη είναι αυστηρά καθορισμένα.
Τι γίνεται αν προκληθούν ζημιές στο κατάλυμά μου από επισκέπτες;
Στη πραγματικότητα, οι ζημιές κατά την εκμετάλλευση ενός καταλύματος είναι σημαντικές αλλά όχι τόσο σοβαρές σε σύγκριση με το κέρδος που αποδίδει. Στατιστικές έχουν δείξει πως οι ζημιές έχουν να κάνουν με τον τρόπο αντιμετώπισης ενός επισκέπτη από τον ιδιοκτήτη καθώς και από την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η ομάδα κρατήσεων της AirHost είναι στη διάθεση σας ώστε να φροντίσει να ενημερώσει τον επισκέπτη και την εκάστοτε πλατφόρμα με σκοπό την διεκδίκηση αποζημίωσης.
Σε κάθε περίπτωση και στα πλαίσια της βασικής διαχείρισης, η καταγραφή της ζημιάς θα πρέπει να γίνει από τον ιδιοκτήτη του καταλύματος ή συνεργάτη αυτού εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να προχωρήσει στις απαραίτητες αξιώσεις.