Βασική Διαχείριση

Αναλαμβάνουμε την εξ’ αποστάσεως διαχείριση του καταλύματος σας

Παροχές Υπηρεσίας

Αξιολόγηση Ακινήτου

Αξιολογούμε το ακίνητό σας και σας προτείνουμε πρακτικές λύσεις ως προς τη διακόσμηση και τη λειτουργικότητα του ώστε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας.

Ανάρτηση σε Πλατφόρμες

Αναρτούμε το ακίνητο σας στις πλατφόρμες με τις οποίες συνεργαζόμαστε και φροντίζουμε ώστε να πετύχουμε τη μέγιστη προβολή.

Επικοινωνία με τους Επισκέπτες

Επικοινωνούμε διαρκώς με τους επισκέπτες σας ώστε να διασφαλίσουμε ότι καλύπτονται όλες τους οι ανάγκες και να εξασφαλίζουμε καλές κριτικές.

Διαχείριση Κρατήσεων (24/7)

Διαχειριζόμαστε όλες τις κρατήσεις σας και την επικοινωνία με τους μελλοντικούς σας επισκέπτες 24 ώρες την μέρα, 7 μέρες τη βδομάδα.

Αξιολόγηση Επισκεπτών

Αξιολογούμε τους μελλοντικούς σας επισκέπτες παρέχοντας σας τις κατάλληλες συμβουλές για την κάθε περίσταση.

Προώθηση Ακινήτου

Προωθούμε με το καλύτερο δυνατό τρόπο το ακίνητο σας αφού αποτελεί πολύ βασικό στοιχείο για την επιτυχία του και την αύξηση του κέρδους σας.

Βελτιστοποίηση Τιμών

Λαμβάνουμε υπ’ όψιν τον ανταγωνισμό της κάθε περιοχής και ανανεώνουμε διαρκώς τις τιμές του ημερολογίου σας με βάση τους περιορισμούς σας.

Λογιστική Διαχείριση

Αναλαμβάνουμε την λογιστική διαχείριση του ακινήτου σας με στόχο τη διασφάλιση αποφυγής οποιουδήποτε προστίμου.

Συμβουλευτική Υποστήριξη

Βρισκόμαστε δίπλα σας για να σας συμβουλεύουμε για κάθε σας βήμα και για οτιδήποτε έχει να κάνει με το ακίνητό σας και τις μισθώσεις του.

Αίτημα Ενδιαφέροντος

    Προσωπικά Στοιχεία




    Στοιχεία Κατοικίας





    Υπηρεσίες

    Βασική Διαχείριση (e-management)Πλήρης Διαχείριση (all inclusive)Βραχύχρονη Μίσθωση (stress free)Φροντίδα ΑκινήτουΔιαχείριση ΚαταλύματοςΆλλο



    Συχνές Ερωτήσεις

    Σε ποιες περιοχές παρέχεται η υπηρεσία της Βασικής Διαχείρισης;

    Η Βασική Διαχείριση παρέχεται σε όλη την Ελλάδα και τη Κύπρο.

    Τι πρέπει να κάνω για να καταχωρίσω το κατάλυμά μου;

    Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας ώστε να προγραμματίσουμε ένα ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης ή δια ζώσης. Κατά την επικοινωνία μας, αναλύουμε τις δυνατότητες του καταλύματος σας και σας ενημερώνουμε σχετικά με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

    Πόσο πρέπει να ασχολούμαι με το κατάλυμα μου;

    Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από το τι επιθυμείτε να προσφέρετε στο κατάλυμα σας.

    Σίγουρα, η υπηρεσία της Βασικής Διαχείρισης δεν προσφέρει οτιδήποτε έχει να κάνει με την φυσική διαχείριση του καταλύματος (υποδοχή, καθαριότητα κλπ) αλλά μπορούμε να σας υποστηρίξουμε ώστε να αυτοματοποιηθούν οι διαδικασίες και η απασχόληση σας να είναι κατά το δυνατόν λιγότερη.

    Πως μπορείτε να βοηθήσετε με την αύξηση της πληρότητας του καταλύματός μου;

    Η ομάδα μας διαθέτει όλη την υλικοτεχνική υποδομή και τις γνώσεις με στόχο να πετύχει τη μέγιστη προβολή και πληρότητα του καταλύματος σας. Είναι σημαντική η διάθεση του καταλύματος σας σε διάφορες πλατφόρμες χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργασία για την ορθότερη προβολή του.

    Επίσης, φροντίζουμε ώστε τα καταλύματα να είναι άμεσα προβεβλημένα και προσβάσιμα σε υποψήφιους πελάτες με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

    Πως μπορείτε να με βοηθήσετε να βελτιώσω την εμπειρία των επισκεπτών μου;

    Στα πλαίσια της διαχείρισης ενός εκτεταμένου αριθμό καταλυμάτων λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’όψιν τον ανταγωνισμό, το τρόπο λειτουργίας των καταλυμάτων καθώς και το τι χρειάζεται ένας επισκέπτης κατά τη διαμονή του.

    Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να σας προτείνουμε οτιδήποτε απαιτείται για την ευκολότερη και σωστότερη λειτουργία του καταλύματος σας.

    Ποιες είναι οι διαδικασίες για την εγγραφή νέων ακινήτων;

    Η εγγραφή ενός νέου ακινήτου στη βραχυχρόνια μίσθωση είναι μια αρκετά απλή και εύκολη διαδικασία. Η ομάδα της AirHost θα αναλλάβει να σας ενημερώσει για τα έγγραφα που απαιτείται να έχετε στη διάθεση σας καθώς και για την ακριβή διαδικασία.

    Ποιες είναι οι διαδικασίες για την πληρωμή μου;

    Ο τρόπος πληρωμής του ιδιοκτήτη ενός καταλύματος ποικίλει ανάλογα με την φύση της συνεργασίας του με την AirHost καθώς και με τις πλατφόρμες τις οποίες υπάρχει συνεργασία.

    Είμαστε στη διάθεση σας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά και να φροντίσουμε για την άμεση εξόφληση όλων των κρατήσεων σας.

    Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κατάλυμα μου για εμένα εφόσον συνεργαζόμαστε;

    Φυσικά! Η φύση της βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι πως οι ιδιοκτήτες επιλέγουν να διαθέτουν τα καταλύματα τους προς ενοικίαση όταν αυτοί δεν τα χρησιμοποιούν. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ακίνητο σας για ιδία χρήση εφόσον δεν υπάρχει ήδη επιβεβαιωμένη κράτηση σε αυτό.

    Σε περίπτωση που υπάρχει ήδη επιβεβαιωμένη κράτηση, δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της.

    Μπορώ να αλλάξω τις λεπτομέρειες του καταλύματος αργότερα;

    Οι καταχωρήσεις των καταλυμάτων παραμένουμε δυναμικές. Φροντίζουμε ώστε να είναι ενημερωμένες οπότε και σε περίπτωση που προσθέσετε παροχές ή κάποιες από τις παροχές δεν είναι πλέον διαθέσιμες, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στην ενημέρωση των λεπτομερειών του καταλύματος σας.

    Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να εγγραφεί το κατάλυμά μου στην TinosHost;

    Χρειαζόμαστε κάποιες βασικές πληροφορίες για το κατάλυμά σας, όπως φωτογραφίες, περιγραφή και τις ανέσεις που προσφέρετε. Η ομάδα μας θα αναλάβει την καταχώριση και την προώθηση.

    Ποιες είναι οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες διαχείρισης;

    Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες διαχείρισης αναφέρονται στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια πληρέστερη προσφορά σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

    Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις;

    Η εταιρεία μας δεν αποκρύπτει χρεώσεις που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση του καταλύματος σας. Φροντίζουμε να σας ενημερώνουμε εξ’αρχής για το κόστος των υπηρεσιών μας ενώ κατά την υπογραφή του συμβολαίου διαχείρισης όλα τα κόστη είναι αυστηρά καθορισμένα.

    Ποια είναι η φορολογία του καταλύματος;

    Η φορολογία ενός ακινήτου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που έχουν να κάνουν με τα υπάρχοντα εισοδήματα ενός ιδιοκτήτη (κλιμακωτή φορολόγηση) καθώς και με την διάθεση του ακινήτου στη βραχυχρόνια μίσθωση.

    Η εταιρεία μας διαθέτει άριστη γνώση της υφιστάμενης φορολογικής κατάστασης και θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την ακριβή φορολόγηση των κρατήσεων του καταλύματος σας.

    Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε έναν συνεργάτη ο οποίος θα έχει πλήρη γνώση του αντικειμένου της βραχυχρόνιας μίσθωσης δεδομένου πως πλέον επιβάλλονται αρκετά πρόστιμα που έχουν να κάνουν με τη βραχυχρόνια μίσθωση.

    Πως μπορώ να παρακολουθήσω τις κρατήσεις και τα έσοδά μου;

    Κατά τη διαχείρηση του καταλύματος σας από την εταιρεία μας, λαμβάνετε πρόσβαση σε ειδική cloud πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένα τα στοιχείων των κρατήσεων, τις πληρωμές καθώς και εξατομικευμένα reports.

    Η cloud πλατφόρμα της AirHost έχει δημιουργηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ομάδα μας, εννοποιεί τη λειτουργικότητα όλων των πλατφόρμων στις οποίες είναι διαθέσιμο το κάθε κατάλυμα και αναπτύσσεται διαρκώς σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας.

    Πως χειρίζεστε τις κρατήσεις και τις ακυρώσεις;

    Η ομάδα κρατήσεων μας είναι διαθέσιμη 24/7 με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση όλων των επισκεπτών μας μέσω email, τηλέφώνου και Whatsapp. Φροντίζουμε ώστε να υπάρχει διαρκεί και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

    Όσον αφορά τις ακυρώσεις, εφαρμόζουμε τις πολιτικές ακυρώσεων και κάνουμε τις ανάλογες παραμετροποιήσεις στην εκάστοτε πλατφόρμα.

    Μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση;

    Η ακύρωση μιας κράτησης από την πλευρά του ιδιοκτήτη αποτελεί μια πολύ ιδιαίτερη διαδικασία. Σε αρκετές περιπτώσεις, ο ιδιοκτήτης καλείται να καλύψει την οποιαδήποτε διαφορά για την μεταφορά των επισκεπτών σε άλλο κατάλυμα (relocation fees).

    Η αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο δεν προτείνεται αλλά σε ειδικές περιπτώσεις θα είμαστε δίπλα σας για να σας υποστηρίξουμε σε αυτό.

    Τι γίνεται αν προκληθούν ζημιές στο κατάλυμά μου από επισκέπτες;

    Στη πραγματικότητα, οι ζημιές κατά την εκμετάλλευση ενός καταλύματος είναι σημαντικές αλλά όχι τόσο σοβαρές σε σύγκριση με το κέρδος που αποδίδει. Στατιστικές έχουν δείξει πως οι ζημιές έχουν να κάνουν με τον τρόπο αντιμετώπισης ενός επισκέπτη από τον ιδιοκτήτη καθώς και από την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η ομάδα κρατήσεων της AirHost είναι στη διάθεση σας ώστε να φροντίσει να ενημερώσει τον επισκέπτη και την εκάστοτε πλατφόρμα με σκοπό την διεκδίκηση αποζημίωσης.

    Σε κάθε περίπτωση και στα πλαίσια της βασικής διαχείρισης, η καταγραφή της ζημιάς θα πρέπει να γίνει από τον ιδιοκτήτη του καταλύματος ή συνεργάτη αυτού εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να προχωρήσει στις απαραίτητες αξιώσεις.