Συχνές Ερωτήσεις

Ενημερώνουμε διαρκώς αυτή τη σελίδα και προσπαθούμε να απαντάμε απλά σε όλα τα ερωτήματα που λαμβάνουμε συνήθως απο εσάς.

Γενικές Ερωτήσεις

Η οικονομία του διαμοιρασμού (Sharing Εconomy) χρησιμοποιείται ευρέως τα τελευταία χρόνια για να περιγράψει την απο κοινού χρήση μεταξύ καταναλωτών υπηρεσιών κυρίως μέσω ηλεκτρονικών πλατφορμών. Στα πλαίσια της οικονομίας του διαμοιρασμού εντάσεται και η δραστηριότητα του AirBnB. Με αυτό το τρόπο, ιδιώτες μπορούν να ενοικιάζουν το ακίνητο τους ή ένα δωμάτιο του ακινήτου τους σε άλλους.

Η κάθε πλατφόρμα στην οποία αναρτώνται ακίνητα διατηρεί μια διαφορετική πολιτική πληρωμών. Ενδεικτικά, η AirBnB πληρώνει για μια κράτηση την επόμενη ημέρα απο την ημερομηνία της άφιξης. Αντίστοιχα, η Booking.com πληρώνει μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα απο την ημερομηνία αναχώρησης ενός επισκέπτη.

Ο κάθε ιδιοκτήτης επιλέγει μόνος του τις πολιτικές και τη τιμολόγηση του ακινήτου του. Η ομάδα μας, θα σας προτείνει μια τιμολόγηση αλλά η τελική τιμή του ακινήτου σας προκύπτει απο τη δική σας σύμφωνη γνώμη. Φυσικά, μια υψηλή τιμή ενοικίασης μπορεί να επηρεάσει την πληρότητα ενός ακινήτου και ως αποτέλεσμα τα τελικά κέρδη του.

Ως ιδιοκτήτη σας δίδεται πλήρη ευελιξία στον καθορισμό των πολιτικών του ακινήτου σας. Συνεπώς, μπορείτε εκ των προτέρων να μας ενημερώσετε για το ποιά είναι η ελάχιστη ή και η μέγιστη διάρκεια μιας διαμονής. Το κάθε συμβόλαιο μας με τον ιδιοκτήτη περιλαμβάνει αναλυτικά όλους αυτούς τους όρους.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να αναλλάβουμε ακίνητα / καταλύματα τα οποία είναι υπο διαχείριση άλλης εταιρίας διαχείρισης ακινήτων. Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη συνεργασία σας μαζί μας, θα πρέπει να ολοκληρώσετε ή να διακόψετε τη συνεργασία σας με την άλλη εταιρία και εν συνεχεία να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υπογραφή του συμβολαίου μας. Λάβετε υπ’ όψιν πως τυχόν συμβόλαιο/συμφωνητικό που μπορεί να έχετε με την άλλη εταιρία, μπορεί να απαγορεύει την ανάλυψη της διαχείρισης του ακινήτου απο τρίτους.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν διακόψετε τη συνεργασία σας και να συζητήσουμε σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν.

Φυσικά, η εταιρία μας μπορεί να αναλλάβει τυχόν μελλοντικές επιβεβαιωμένες κρατήσεις του καταλύματος σας σε περίπτωση που προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε συνεργασία. Μην διστάσετε να μας ενημερώσετε σχετικά με τις μελλοντικές σας κρατήσεις ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες σας θα εξυπηρετηθούν άριστα.

Η διαδικασία της προετοιμασίας, της φωτογράφισης και της ανάρτησης του ακινήτου σας μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκη και διαφέρει απο ακίνητο σε ακίνητο. Η ομάδα μας θα χρειαστεί περίπου πέντε (5) εργάσιμες ημέρες απο την σύναψη του συμβολαίου για την ανάρτηση του ακινήτου σας εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες. Επικοινωνήστε μαζί μας και ρωτήστε μας σχετικά.

Παροχές

Οι βασικές παροχές που ζητάμε να έχει ένα ακίνητο προκειμένου να μπορέσουμε να το αναλλάβουμε προκύπτουν κατα βάση απο τη τοποθεσία και το είδος του ακινήτου. Μερικές απο αυτές είναι οι εξής:

  • Κουζινικά Σκεύη (εφόσον υπάρχει κουζίνα),
  • Κλιματισμός / Θέρμανση,
  • Καλής Ποιότητα και Άνετα Στρώματα Κρεβατιών,
  • WiFi / Πρόσβαση στο Ιντερνετ,
  • Ζεστό Νερό,
  • Κουρτίνες και Παραθυρόφυλλα.

Φυσικά, κάθε εξτρά παροχή μπορεί να προσφέρει ακόμα καλύτερες κριτικές απο τους επισκέπτες αλλά και μεγιστοποίηση του κέρδους ενός ακινήτου.

Σε περίπτωση που η AirHost αναλάβει το ακίνητο σας στα πλαίσια της Πλήρους Διαχείρισης ή της Μίσθωσης του ακινήτου σας, τότε αναλαμβάνουμε την αναπλήρωση των αναλώσιμων υλικών αφού αυτά περιλαμβάνονται στην αμοιβή μας.

Ως συχνοί ταξιδιώτες αλλά και επαγγελματίες στον χώρο

Ως ιδιοκτήτη σας δίδεται πλήρη ευελιξία στον καθορισμό των πολιτικών του ακινήτου σας. Συνεπώς, μπορείτε εκ των προτέρων να μας ενημερώσετε για το ποιά είναι η ελάχιστη ή και η μέγιστη διάρκεια μιας διαμονής. Το κάθε συμβόλαιο μας με τον ιδιοκτήτη περιλαμβάνει αναλυτικά όλους αυτούς τους όρους.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να αναλλάβουμε ακίνητα / καταλύματα τα οποία είναι υπο διαχείριση άλλης εταιρίας διαχείρισης ακινήτων. Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη συνεργασία σας μαζί μας, θα πρέπει να ολοκληρώσετε ή να διακόψετε τη συνεργασία σας με την άλλη εταιρία και εν συνεχεία να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υπογραφή του συμβολαίου μας. Λάβετε υπ’ όψιν πως τυχόν συμβόλαιο/συμφωνητικό που μπορεί να έχετε με την άλλη εταιρία, μπορεί να απαγορεύει την ανάλυψη της διαχείρισης του ακινήτου απο τρίτους.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν διακόψετε τη συνεργασία σας και να συζητήσουμε σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν.

Κρατήσεις / Επικοινωνία

Μετά την ολοκλήρωση κάθε κράτησης, λαμβάνετε απο κάθε πλατφόρμα το τηλέφωνο επικοινωνίας και το email του επισκέπτη. Πολλές πλατφόρμες προσφέρουν την δυνατότητα επικοινωνίας με την επισκέπτη μέσω της ιστοσελίδας τους. Προτείνεται η επικοινωνία με τον επισκέπτη μέσω της πλατφόρμας ώστε να είστε διασφαλισμένοι.

Εφόσον η AirHost διαχειρίζεται το ακίνητό σας, δεν υπάρχει λόγος να επικοινωνείτε με τον επισκέπτη. Η ομάδα μας αναλαμβάνει την επικοινωνία και είναι στη διάθεση του επισκέπτη του καταλύματος σας 24 ώρες το 24ωρο.

Η AirHost εγκαινιάζει μια νέα μορφή παροχής υπηρεσιών, τις υπηρεσίες on demand. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στη κατηγορία “Υπηρεσίες”. Με τις υπηρεσίες on demand, η ομάδα μας μπορεί να επέμβει και να σας εξυπηρετήσει ανα πάσα στιγμή εσείς το επιθυμείτε. Φυσικά, θα χρειαστούμε όλα τα στοιχεία του ακινήτου σας ώστε να σας ενημερώσουμε και το σχετικό κόστος ενώ οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται σε συγκεκριμένες περιοχές.

Φυσικά, μπορούμε να αναλλάβουμε πλήρως το ακίνητό σας και να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη του. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να συζητήσουμε όλες τις δυνατότητες που έχουμε και να διαμορφώσουμε το σωστό πακέτο υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες σας

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το σπίτι σας βάση συμφωνίας. Τα περισσότερα πακέτα υπηρεσιών μας σας δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Το συμφωνητικό μας θα διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε σχετικά με το αν μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ακίνητο σας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σε περίπτωση της συνεργασίας μας στα πλαίσια των υπηρεσιών της Βασικής ή της Πλήρους Διαχείρισης, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ακίνητό σας εφόσον είναι ελεύθερο και δεν υπάρχει κάποια κράτηση. Μπορούμε να δεσμεύσουμε για εσάς τις ημερομηνίες που ενδιαφέρεστε να χρησιμοποιήσετε το ακίνητό σας εφόσον δεν υπάρχει κάποια κράτηση.

Σε περίπτωση μακροχρόνιας μίσθωσης του ακινήτου σας απο την εταιρία μας, η χρήση του ακινήτου σας μπορεί να προκύψει βάση συμφωνίας.

Φυσικά, εφόσον διαθέτετε τον απαραίτητο χρόνο μπορείτε να διαχειριστείτε και μόνος σας το ακίνητο σας. Η ομάδα μας μπορεί να σας παρέχει βασικές υπηρεσίες όπως αυτή της φωτογράφισης και της καταχώρησης του ακινήτου σας σε διάφορες πλατφόρμας ενώ μπορούμε να σας δείξουμε και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το διαχειρίζεστε.

Η διαδικασία της προετοιμασίας, της φωτογράφισης και της ανάρτησης του ακινήτου σας μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκη και διαφέρει απο ακίνητο σε ακίνητο. Η ομάδα μας θα χρειαστεί περίπου πέντε (5) εργάσιμες ημέρες απο την σύναψη του συμβολαίου για την ανάρτηση του ακινήτου σας εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες. Επικοινωνήστε μαζί μας και ρωτήστε μας σχετικά.

Μπορείτε να σταματήσετε να φιλοξενείτε επισκέπτες εφόσον δεν υπάρχουν άλλες κρατήσεις στο ακίνητο σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε σχερικά με αυτό.

Η υποδοχή των επισκεπτών απο εμάς ή απο εσάς προκύπτει σύμφωνα με το πακέτο που θα επιλέξετε. Το προσωπικό μας είναι άριστα καταρτισμένο και διαθέσιμο να υποδεχθεί τους επισκέπτες σας όταν είναι απαραίτητο.

Φυσικά, η ομάδα μας μπορεί να αναλλάβει πλήρως το ακίνητο σας συμπεριλαμβανομένου και του check-out. Το check-out αποτελεί μια απο τις πιο σημαντικές διαδικασίες αφού ελέγχουμε το ακίνητο και συζητάμε με τον κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.

Η ζημιές συνήθως καλύπτονται απο τους επισκέπτες οι οποίοι μας ενημερώνουν σχετικά και προχωράμε άμεσα στην επιδιόρθωση του. Σε περίπτωση που κάποιος επισκέπτης δεν επιθυμεί να καλύψει μια ζημιά, η κάλυψη ή μη απο την πλατφόρμα προκύπτει βάση των όρων της και τη πολιτική που ακολουθεί σχετικά με αυτό. Συζητήστε μαζί μας σχετικά με κάθε σας ανησυχία και θα προσπαθήσουμε να σας λύσουμε κάθε απορία ή προβληματισμό.

Δυστυχώς δεν μπορούμε εύκολα να απαντήσουμε σε αυτό αν δεν γνωρίζουμε τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρεστε. Εφόσον επιθυμείτε να είμαστε διαρκώς διαθέσιμοι σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος των επισκεπτών σας, ενημερώστε μας σχετικά για να σας εξηγήσουμε με ποιο τρόπο λειτουργούμε.

Οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας διαρκώς μέσω της κάθε πλατφόρμας. Επίσης, με την επιβεβαίωση της κράτησης τους λαμβάνουν τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας μας όπου μπορούν να χρησιμοποιήσουν ανα πάσα στιγμή. Ενδεικτικά, πέραν της επικοινωνίας μέσω της πλατφόρμας, μπορούν να μας στείλουν μήνυμα ή να μας καλέσουν και σε αριθμό κινητού τηλεφώνου που θα τους δοθεί. Δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών μας είναι απο εξωτερικό, διατηρούμε όλα τα πρόσφορα μέσα όπου τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί μας εύκολα και δωρεάν.

Ο οδηγός ενός ακινήτου περιλαμβάνει διάφορες πληροφορίες. Προσπαθούμε να προσθέτουμε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί να χρειαστεί ένας επισκέπτης κατα τη διάρκεια της διαμονής του. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πληροφορίες σχετικά με το σπίτι, κανόνες που μπορεί να ισχύουν καθώς και πληροφορίες σχετικά με τη γειτονιά ή τη περιοχή γενικότερα.

Οι πλατφόρμες ακολουθούν αυστηρή πολιτική κατά των διακρίσεων μεταξύ των επισκεπτών και των οικοδεσποτών. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε όλους τους επισκέπτες μας ανεξαρτήτως ηλικίας (λαμβάνοντας υπ’ όψιν την κείμενη νομοθεσία), φυλής, χρώματος, εθνικότητας, εθνικής καταγωγής, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, έμφυλης ταυτότητας ή οικογενειακής κατάστασης.

Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι και αυτές αστικές μισθώσεις. Μπορούμε να δεχόμαστε κρατήσεις εκτός πλατφόρμας αλλά φυσικά δεν επιτρέπεται να κοινοποιούμε στοιχεία επικοινωνίας σε υποψήφιους επισκέπτες πριν την επιβεβαίωση της κράτησης τους εφόσον αυτοί ήρθαν σε επαφή μαζί μας μέσω της πλατφόρμας. Οι μισθώσεις εκτός πλατφόρμας δηλώνονται με διαφορετικό τρόπο.

Ερωτήσεις για AirHost

Η AirHost είναι εταιρία διαχείρισης ακινήτων και μεσιτειών αστικών συμβάσεων. Προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης και φροντίδας ακινήτων σε όλη την Ελλάδα ενώ είμαστε εγγραμμένοι και στο μητρώο μεσιτών αστικών συμβάσεων.

Τα στοιχεία του νομικού προσώπου μέσω του οποίου λειτουργούμε είναι τα εξής:

Επωνυμία Εταιρίας: TinosHost IKE
Δραστηριότητας: Διαχείριση – Εκμίσθωση Ακινήτων
Διεύθυνση: Θέση Άγιος Νικόλαος Βολικου, Τήνος, Κυκλάδες, Ελλάδα, 84200
ΑΦΜ: 801319580 ΔΟΥ: Συρου
Αρ Γεμη: 154318038000
Διαχειριστής: Σερβετάς Γεώργιος του Βασιλείου

Δείτε εδώ τα στοιχεία δημοσιότητας.

Η εταιρία μας αναλαμβάνει παντός είδους ακινήτου σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν είναι, βάση συμφωνίας. Ενδεικτικά, μπορούμε να αναλάβουμε τα εξής ακίνητα:

  • Διαμερίσματα,
  • Μονοκατοικίες,
  • Βίλες,
  • Πολυκατοικίες,
  • Ενοικιαζόμενα Δωμάτια,
  • Ξενοδοχεία,
  • και άλλα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί τις δυνατότητες του ακινήτου σας.

Η εταιρία μας αποτελεί μια απο τις ταχύτατα εξελισσόμενες εταιρίες παροχής υπηρεσιών και διαχείρισης ακινήτων. Διαθέτει επίσης όλες τις γνώσεις και τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό για να διαχειριστεί κάθε είδους ακινήτου. Συναργαζόμαστε ήδη με δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων και προσθέτουμε διαρκώς νεα ακίνητα στο χαρτοφυλάκιο μας.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αρκετοί ιδιοκτήτες επιλέγουν να δώσουν τα ακίνητα τους προς διαχείριση απο μια εταιρία διαχείρισης ακινήτων. Ο πρώτος και κύριος λόγος είναι ο χρόνος που απαιτεί κάτι τέτοιο ή η απόσταση ενός ιδιοκτήτη απο το ακίνητο. Η βραχυχρόνια ενοικίαση ενός ακινήτου απαιτεί αρκετό χρόνο για τον διαχειριστή του ακινήτου οπότε η ομάδα μας είναι πλήρως υπεύθυνη γι αυτό. Επίσης, πολλές φορές η διαχείριση ακινήτου απο μια εταιρία μπορεί να είναι και πιο οικονομική για τον ιδιοκτήτη.

Η συνεργασία μας προκύπτει βάση συμφωνητικού παροχής υπηρεσιών. Το συμφωνητικό μας διαθέτει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δεσμεύσεις που πρέπει να ακολουθούνται. Επικοινωνήστε μαζί μας καθώς η ομάδα μας μπορεί να προσφέρει και τις υπηρεσίες τις χωρίς δεσμεύσεις.

Φυσικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 210 444 1587 και ένας εκπρόσωπος μας θα σας εξυπηρετήσει.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους εξής τρόπους επικοινωνίας:

  • Μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας,
  • Μέσω email στο [email protected],
  • Μέσω τηλεφώνου στο (+30) 210 444 1587,
  • Μέσω iMessage, Viber & WhatsApp στο (+30) 698 412 0243,
  • Μέσω των σελίδων μας στα social media.

Θα χαρούμε μαζί να γνωριστούμε και να συζητήσουμε μαζί σας οποιαδήποτε ενδεχόμενη συνεργασία.

Καθόλου! Ο επισκέπτης συνεχίζει να επικοινωνεί με έναν συνεργάτη μας και όχι με ένα απρόσωπο εταιρικό προφιλ. Γνωριζόμαστε με τον κάθε επισκέπτη λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον χώρο που μας δίνεται κάθε φορά και χαιρόμαστε να επικοινωνούμε διαρκώς. Φυσικά, μπορείτε και εσείς ανα πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες του ακινήτου σας.

Η ομάδα μας αναπτύσσεται διαρκώς και στο δυναμικό μας προστίθεται συνέχεια νέοι συνεργάτες. Η εταιρία μας δραστηριοποιείτε αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Αττικής και της Τήνου. Φυσικά, υπάρχουν υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται σε όλη την Ελλάδα χωρίς περιορισμούς. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε σχετικά λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ανάγκες σας.